بچه ی آخرالزمانی

15- انس با قران

1392/9/23 21:02
284 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از مهمترین جنبه های تربیتی که باید بهش خیلی بها داد و تقریبا فراموش شده انس با قران هست .نمی دونم چرا وقتی  غیر مسلمونا از این کتاب آسمانی تحریف نشده بیشترین وبهترین استفاده ها را می برن و شیاطین بهترین سحرها شونو با استفاده از آیات قران می نویسن . ما شیعه ی اهل بیت (ع) که دعوت شدیم به قران و عترت ، چرا انس ما اینقده کمه ؟ اولین چیزی که بچه ها می شنون اذان و اقامه است .البته نمی دونم شما این کار رو کردین یا نه .ولی من خیلی مقید شدم به این موضوع .دوران باردای قران خوندم و گوش کردم . به دنیا اومد اذان گفتم و وقتی توی آشپزخونه کار می کردم براش سوره هایی که حفظ بودم رو می خوندم و جالب بود که وقتی صحبت کردونو قشنگ یاد گرفت بدون زحمت آیات سوره هایی که خونده بودم رو از حفظ می خوند و اذان و اقامه رو راحت و روون با همون لحن بچه گونه اش می گفت اونم توی یه جماعت واقعی .

قران کتاب ماست . نمی دونم چرا باهاش انسی نداریم و فقط مال ماه رمضونه یا فقط برا مرده ها . یادمه بچه که بودم ساعات خاصی رو پدربزرگام و پدرم و حتی مادر بزرگام و مادرم به خواندن قران اختصاص می دادن .اما الان بچه های ما بلد نیستن حتی قران رو روون بخونن . وای به حال مسلمونی ما !!!

کتاب ماست دیگران دارن بهره می برن . کتاب ماست ادیان دیگه دارن به کار می برن . راست گفتن مرغ همسایه غازه . چون شنیدم الان خیلی گرایش نوجوونا مسیحیت زیاد شده . متاسفم برای خودمون که درست دینمونو نشناختیم و به بچه هامون نشناسوندیم و مسیحی ها حتی دینشونو به ما شناسوندن .همونایی که بعضی هاشون به امام حسین (ع) وحضرت عباس(ع) ما ارادت دارن .

مادر عزیز! پدر گرامی !

وقتشه که بیدار شین دیر نیست ماهی رو هر وقت از آب بگیرین تازه اس .بنجنبید تا از قافله ی فرقه های دیگه ی مسلمونی و غیر مسلمونا عقب نمونیم تا وقتی در حوض کوثر بر پیامبرمان وارد میشیم شرمنده نشیم .

یادمون باشه جنبه ی نوری بچه مون با قران تغذیه میشه و پر نور تر پس عجله کنید نوررانی ترشون کنی توی این همه ظلمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)