بچه ی آخرالزمانی

11-بچه شیعه ی ایرونی و امام رضا (ع)

1392/6/12 18:35
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای دلبندم !باور کنید دلم برای شماها می طپه و ندیده دوستون دارم . البته این صفت ما ایرانیهاست که پیامبرمون (ص) ما رو برادران خودشون خطاب کردند ، اصحاب گفتند چرا اونا ؟ گفتند چون اونا ندیده به ما ایمان میارن . راستش حیفم اومد حال و هوای فکری مو درباره ایرونی بودن و مسلمون بودن و حضور امام رضا توی ایران  بهتون نگم .

همیشه برام سوال بود چرا بین همه ی اهل بیت علیهم السلام فقط امام رضا علیه السلام نصیب ما ایرونیا شدن ؟ دوست داشتم بدونم برنامه ی خدا برای اومدن ایشون به ایران چی بوده ؟ تا اینکه متوجه شدم همین پیامبر مهربونمون صلوات الله علیه که ما رو برادر خوندند  توی یه حدیث می فرمایند  ثوبان قال قال رسول الله ص إذا رأيتم الرايات السود قد أقبلت من خراسان فائتوها و لو حبوا علي الثلج فإن فيها خليفة الله المهدي
رسول الله(ص) فرمودند: هنگامي که پرچم هاي سياه را ديديد که از خراسان پيش افتاده است (و در حال حرکت است) پس آن را دريابيد، ولو به راه رفتن به روي برف باشد. پس به درستي که خليفة خدا، مهدي در آن لشگر است. بحارالأنوار، ج51، ص82/ معجم الاحاديث الامام المهدي(عج)، ج1، ح251، ص390/ ملاحم ابن طاووس ص53

کیف کردم . با کمی فکر و چیدمان درست آنچه که بلدی می بینی که خدا امام رضا علیه السلام رو فرستادن ایران تا زمینه ی اون لشکر با پرچم های سیاه رو آماده کنن . توی حدیث نوشته خراسان ، آقا امام رضا علیه السلام هم که تو خراسانند ، حتما هم نیومدن اینجا تا توسط مأمون کشته بشن و تموم ، پس کیف کنیم از این نعمت . چیزی که من در گوش بچه ام می گفتم این بود . سرباز امام زمان (عج ) زود بزرگ شو . نمیدونم تا حالا عاشورا تاسوعا مشهد رفتید یا نه ؟ اون روزا یه عالمه هیئت با پرچم های رنگارنگ ، بخصوص سیاه می بینید که همه دارن میرن حرم رضوی . شاید باورتون نشه ولی از چهار طرف هیئت ها میرن حرم . آدم به خودش میگه برای چی هر سال به این تعداد اضافه میشه و اینا میرن حرم برای چی ؟ برای اینکه فقط عرض تسلیت بگن و برن شهراشون ؟ نه ! میرن پیش خزانه دار ظهور . میرن بگن آقا ما هستیم ولی نه کاملا آماده . میرن بگن آقا به ما قدرت هایی عطا کنید که لازمه ی ظهوره .میگن آقا ما دوست داریم سرباز باشیم ولی سلاح لازم رو نداریم ، بلد نیستیم سرباز باشیم و ...

البته اون هئیت هایی که مشهد نمیرن خودشونو روحی وصل می کنن به آقا.

به بچه ام حتی وقتی عکس حرم رو توی تلویزیون میدید می گفتم پسرم از آقا بخواه . بخواه اون سربازی رو بخواه اون قواها رو  و در کنارش بخواه همه ی آنچه که دوست داری فقط بگو آقا همه رو برای مهدی زهرا (عج) می خوام .

خودم هم همینطور . به آقا می گفتم : آقا! خونه می خوام برای سرباز امام مهدی عج  . ماشین می خوام برای ... ، کار می خوام ... ، سلامتی می خوام ... حل مشکلاتم می خوام ... و بالاخره هر چیزی رو که می خواستم بندش می کردم به ظهور . و چقدر چشیدنی بود برآورده شدن حاجات مادی و معنوی .

دوستای گلم بهتون قلق  یاد دادم شما هم به بچه هاتون و دوستاتون یاد بدید. من و بچه ام سعی می کردیم هفته ای سه بار یا بعضی اوقات هر روز حتی توی خونه خیالمون رو می بردیم توی حرم و آرزو می کردیم ، می گفتیم : آقا سلام ما اومدیم بعد دست گدایی دراز می کردیم طرفشون و ایشون چه بسیار عطا کردند. من شاکر خدایی هستم که از باب امام رضا ( ع) به من بسیار عطا کرد . ممنونم خدا  ! ممنوم خدا ! ممنونم خدا !قلب

راستی ساعت 8 صبح و 8 شب شبکه خراسان رضوی ساعت ارادت به آقا رو پخش می کنه نگاه کنید و با پرنده خیال برین حرم با یه عالمه خواسته در راستای ظهور . راستی دست بچه هاتم بگیری ها چون تنها برید آقا ازتون می پرسن بچه ات کو؟!؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد جان
14 شهریور 92 7:46
سلام بانو
امام رضا حاجت دل همه ما دلشکسته ها رو بده انشاء الله.



ان شاءالله