بچه ی آخرالزمانی

جوابیه به دوست عزیزم ناهید

1392/7/10 23:44
299 بازدید
اشتراک گذاری

نظر دوست عزیزم :   سلام . مطالب جالبی نوشتین اما نگفتین از فرزندتون که چقدر موفق بودین [hr]

جواب من :

دوست عزیز تا شما موفقیت رو چی بدونید . ولی من ممنونم از خدا برای اینکه فرزندم تو پنج سالگی نماز خونده تا الان ،صبوره ،صداقت داره ، نسبت به همسن و سالاش کمتر دور وبر گناه رفته ، احترام من و باباشو داره ، بی اجازه کاری انجام نمیده ، قانعه ، رازداره ،ناراحتی من براش مهمه ، با محبته ، مادیات براش مهم نیست ، با سخاوته ، حرف شنوه ، دینداره و هزار چیز دیگه که تو بچه های دیگه کمتر دیدم .البته بعد از خدا از مادر مهربون (س) متشکرم که همه جا منو حمایت کردن وکمبودهای منو جبران کردن و هرجاکه نمی دونستم چه کارکنم نجاتم دادن و اشتباهات تربیتی منو برام روشن کردن و راه حل نشونم دادن . بچه ها رو بسپرید به مادر مهربون (س)
متشکرم مادر مهربون (س)متشکرم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه ( مادر دختری)
11 آبان 92 21:07
سلام وبلاگتون مطالب بسیار مفیدی داره خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم تا از خوندن باقی مطالب هم استفاده کنم!