بچه ی آخرالزمانی

2- تعیین هدف

1392/5/3 13:27
128 بازدید
اشتراک گذاری

عادتم بود وقتی برنامه ای رو شروع می کردم باید توی برگه ای چیزایی مثل چرا ؟ چگونه ؟ با کی ؟ چه مدت ؟ و از این جور چیزا می نوشتم . اون روز طلایی که با قضیه کنار اومدم توی برگه نوشتم :

چرا ؟ چون خدا می خواد

چگونه ؟ به یاری خدا و به بهترین صورت ممکن

با کی ؟ خدا ، اهل بیت ع ، خانواده ام

چه مدت ؟ تا آخرین لحظه ی عمرم

وقتی اینا رو نوشتم رفتم تو فکر که خدا برای چی می خواد ؟ خدا برای بچه ی من چه برنامه ای داره ؟ من یک ایرانی ، یک مسلمان ، یک شیعه با فرزندی در راه آمدن به دنیایی که قراره من بزرگش کنم . من مأمور شده بودم بر به دنیا آوردن و بزرگ کردن و تربیت کردن بچه ای که خدا داده بود . چه مأموریت بزرگ و حساسی !!! آخه بچه ای که خدا میده حتما باید تو تربیتش هم نظر خدا باشه و این خیلی سخت و مهم بود (البته من معتقدم تموم بچه ها روخدا میده و خواست پدر ومادرا در اولویت دومه )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)