بچه ی آخرالزمانی

3- یاری اهل بیت (ع)

1392/5/3 17:53
143 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه متوجه شدم خدا برنامه ای برای فرزندم داره شروع کردم به تحقیق ( من خیلی مطالعه می کنم و تا حقیقت چیزی برام مسلم نشه انجام نمی دم ) تحقیق درباره اینکه خدا برای کدوم هدف و چه برنامه ای به من فرزند داده . نتیجه ی تحقیقاتم این شد : ما آدما دو دسته ایم : مومن و کافر ، مومنین هم چندین دسته اند که یکیش شیعه است و اینو تو عالم ذر مشخص کردیم که مومن باشیم یا کافر ، شیعه باشیم یا چیز دیگه و من انتخابم این بود که شیعه باشم و اینکه فرزندم در وجود من شکل می گرفت حتما یک شیعه خواهد بود ان شاءالله .

به هر حال شیعه به دنیا میاد تا اهل بیت (ع) رو یاری کنه ولی وقتی میاد اینقدر به دنیا آلوده میشه که اصل هدفش یادش میره و کی یادش میاد معلوم نیست ، شاید تا آخر عمرش هم یادش نیاد . در هر صورت هدف مشخص شد حالا باید روش تربیت رو پیدا میکردم ...

متفکرمتفکرمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر عباس
5 مرداد 92 23:42
سلام وقتی وبلاگتونو دیدم خوشحال شدم که هستن کسایی که به فکر اخرالزمان باشن من خیلی دوست دارم امیرعباسم یه منتظر واقعی باشه اما تنها دوست داشتن کافی نیست الان که پسرم یک سال و ده ماهشه نمیدونم باید براش چکار کنم با اینکه یه مدت دیگه تخصصمو در زمینه مهدویت میگیرم اگه منبعی.راه کاری برای تربیت بچه تو این سن دارید لطفا به منم بگید