بچه ی آخرالزمانی

4- بارداری

1392/5/3 17:54
120 بازدید
اشتراک گذاری

خوب ! میگفتم که وقتی فهمیدم هدف از به دنیا اومدن شیعه یاری اهل بیت (ع) هست رفتم دنبال پیدا کردن روش تربیت صحیح . اول افتادم تو وادی کتاب های خارجی مربوط به تربیت کودک .اون سالها مد بود که همه چی خارجیش بهتره حتی تربیت . ولی وقتی یادم اومد بچه ی من یه مسلون شیعه ی ایرونیه .رفتم دنبال تربیت مسلمون ایرونی شیعه . خیلی کتاب درباره ش کم بود . بیشتر کتابایی که تربیتی بود روش غربیا رو قاطی کرده بود با اندکی مایه ی اسلام . پسندم نشد گرچه خیلی طرفدار داشت .مونده بودم چکار کنم . با بابا خدا بیامرزم مشورت کردم خندیدند و گفتند : دخترم حالا برو دوران بارداری تو بگذرون تا بعد . تعجب کردم او آدمی نبود که به آینده اهمیت نده برای همین پرسیدم چطور؟ گفتند: دوران بارداری خیلی مهمه . باید تا می تونی هر غذایی رو نخوری ، با وضو باشی  ، دایم قران بخون یا گوش بده ، ذکر بگو ،فکرهای مثبت بکن و با بچه ات حرف بزن .

خدا رحمتشون کنه خیلی مومن بود و مقید . مشاور خوبی هم بود با اینکه اصلا سواد مشاوره ای نداشت.

حرفشو گوش دادم تا تونستم لقمه شبهه ناک نخوردم . با وضو بودم و قران میخوندم و گوش میدادم و با بچه ام حرف میزدم .

میدونید دوستان چی برام جالب بود ؟اینکه مراکز بهداشت خیلی تلاش داشتند برای چکاپ وضعیت جنین و مادر و چی بخور ، چی نخور و وزن بچه اضافه شده یا نشده و ...

ولی مرکزی نبود که به من درباره ی جنبه های دیگر کودکم که خیلی از جسمش بزرگتره یعنی جنبه های دخانی و برزخی و روحی وملکوتی بچه ام بهم چیزی یاد بدن

افسوسافسوسافسوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

امیرعباس
3 مرداد 92 18:24
سلام مطالبتونو خوندم کتاب ریحانه بهشتی پیشنهاد عالیه کتاب دیگه منتظرومنتظر پروری هم کتاب عالیه ایشالا علاوه بر دوس داشتن دارا بودن فرزند خوب بتونیم با تلاش مستمر فرزندانی صالح برای سپاه حضرت تربیت کنیم خوشحال میشم لینکم کنید