بچه ی آخرالزمانی

8- چطور باید 20 سال قبل را اصلاح می کردم؟

1392/5/26 21:56
230 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز خیلی سخت بود برگردم و 20 سال قبل را اصلاح کنم . پس دنبال راه حلی بودم برای جبران اون سال ها . تازه 20 سال قبل شوهرم که تربیتش خاص خانواده ی خودش بود وشباهتی به تربیت من نداشت هم باید اصلاح می شد . البته بی انصافیه اگه بگم مادر و پدر من و ایشان ما رو درست تربیت نکردن چون بالاخره هر کدوم ما یک سری صفات مثبت داشتیم که دیگران ما رو به خاطر اونا می ستودن . اما فکر می کردم ما اون تربیتی رو که شایسته ی بچه ی آخرالزمونی ما باشه کامل دارا نیستیم . همین جا از پدر و مادر خودم و همسرم به خاطر زحماتشون تشکر می کنم ، خدا اجرشان دهد . فرشته

القصه دنبال راه حلی بودم که مناسب و عالی باشه . خدا خیلی مهربونه وقتی دید من دنبال راهم ، راه رو به من نشون داد . دوستم برام ماجرایی رو تعریف کرد که حظ کردم  و جوابم رو پیدا  کردم . لبخند

دوستم گفت : یکی از خادم های امام رضا (ع) برای یکی از دوستان دوستم تعریف کرده که : من یه پسر داشتم که تو تربیتش خیلی سعی می کردم و از نظر همه پسر خوبی بود . همسایه ی من که نه خودش آدم حسابی بود نه خانمش و یه دونه پسر داشتن که هر چقدر پسر من خوب بود ، پسر اونا بهتر بود تعریفی تر . من همیشه برام سوال بود که خدایا این چه سری است که از این مادر و پدر چنین پسری ؟؟؟!!! این سوال ذهن منو درگیر کرده بود تا جایی که بعضی اوقات توی حرم رو به آقا می گفتم :آقا جون این چه رازیه ؟دوست دارم بدونم . تا اینکه یک شب آقا رو تو خواب دیدم که دارن به خادم ها محبت می کنن . وقتی نوبت به من رسیدن فرمودند سوالتو بپرس . یادم اومد از سوالم و گفتم : شما بهتر می دونید آقا . آقا امام رضا (ع) فرمودند : شما پسرت رو خودت تربیت کردی ولی همسایه ی شما هر وقت گنبد ما رو میبینه میگه آقا پسرمو سپردم به شما که تربیتش کنید تا مثل من نشه .

( سعی کردم تا جایی که امکان داره ماجرا رو درست تعریف کنم . ان شاءالله اگر خطایی در تعریف ماجرا هست خود آقا اصلاح کنند - نویسنده )خجالت

القصه دوستم که اینو تعریف کرد اشک تو چشم هر دوتامون جمع شده بود . البته من ته دلم خندیدم که جواب سوالمو پیدا کردم .تازه یادم اومد که پدرم همیشه می گفتند : دخترم سپردمت به امام رضا (ع)

خوب راه حل این بود . من هم بچه مو سپردم به اهل بیت (ع) به خصوص وقتی شنیدم مادر مهربان امت حضرت زهرا (س) تربیت بچه های شیعیان رو به عهده دارن . من هم بچه رو سپردم به ایشون . رفتم یه عکس از ایشون پیدا کردم زدم به دیوار خونمون تا همیشه یادم بمونه که ایشون هستند...

اینم عکس منتخب من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
3 شهریور 92 3:25
از وبلاگتون خوشم اومده مطالبتون خيلي به درد بخوره به وبلاگ ما هم بيايد تا بتونم دوباره وب شما رو پيدا كنم خيلي خوشحال ميشيم يادتون نره حتما بيايد مرس ((باي))